Brand Manager

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

sty 19 2025

Firma:

Bakoma Sp. z o.o.

Miejsce pracy:

Koprki

Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: Koprki
ZADANIA:
  • Udział w planowaniu i realizacja strategii marketingowej dla powierzonej marki/marek.
  • Szukanie i identyfikowanie możliwych stref rozwoju powierzonej marki/marek, w tym praca nad rozwojem produktowym linii.
  • Monitorowanie rynku i analiza danych rynkowych.
  • Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy.
  • Zarządzanie komunikacją marki, w tym przede wszystkim kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej) oraz określenie priorytetów.
  • Zarządzanie markami/produktami w połączeniu z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie, koordynatora i punktu spotkań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji.
  • Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników.
  • Kontrola i odpowiedzialność za P&L marki. 
  • Zarządzanie grupą projektową i procesem NPD.
  • Przygotowywanie analiz i raportów na bazie AC Nielsen. 
  • Monitorowanie rynku i konkurencji, w tym przygotowywanie rekomendacji odnośnie potencjalnych reakcji taktycznych. 
  • Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza ich efektywności. 
  • Tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych online i offline.
NASZE OCZEKIWANIA:
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe.
  • Znajomość narzędzi marketingowych.
  • Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji.
  • Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność.
  • Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
  • Opiekę medyczną.
  • Premię za realizację celów.
  • Laptop, telefon komórkowy.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/

Podobne oferty

Brand manager ds. mołdawskiej doliny i purccari

Opublikowano: 2025-01-19

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- ścisła współpraca z dostawcami zagranicznymi - komunikacja z dostawcami zagranicznymi w języku angielskim i francuskim- koordynacja zadań m.in. z zakresu rozwoju produktów, promowania ich (zarówno offline, jak i online), prowadzenia badań rynkowych, śledzenia...

Zobacz więcej