Digital Marketing Manager

        Digital Marketing Manager

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

lip 26 2025

Firma:

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy:

Warszawa

Ogłoszenie numer: 10064029, z dnia 2025-07-26

Klient portalu Praca.pl

Digital Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Planowanie i prowadzenie kampanii digitalowych,
  • Spotkania optymalizacyjne z agencją digitalową, monitorowanie i wprowadzanie zmian,
  • Analiza i optymalizacja wyników kampanii na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads i TikTok Ads,
  • Zarządzanie zespołem mediów społecznościowych,
  • Kontrola budżetów i rozliczeń w digital marketingu,
  • Monitorowanie działań konkurencji przy użyciu narzędzi typu biblioteki reklam Meta, Google Ads Transparency,
  • Tworzenie i analiza raportów z kampanii, archiwizacja danych.

Wymagania

  • Znajomość narzędzi digital marketingu,
  • Umiejętności analityczne i interpretacja danych,
  • Zarządzanie relacjami z agencjami digitalowymi,
  • Elastyczność i szybka reakcja na zmiany,
  • Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Zdolność do organizacji pracy własnej i zespołowej,
  • Znajomość angielskiego na poziomie B2/C1,
  • Wykształcenie wyższe.

Oferujemy

  • Pracę w renomowanej uczelni,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość pracy hybrydowej,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • Udział w projektach rozwojowych,
  • Szkolenia i kursy językowe,
  • Zniżka do 90% na ofertę edukacyjną uczelni,
  • Wyjazdy z uczelniami partnerskimi,
  • Dostęp do zasobów biblioteki,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Karta MultiSport,
  • Benefity socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

Opublikowano: 2025-08-18

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Firma: POLPHARMA S.A.

Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu...

Zobacz więcej

Kierownik działu promocji i marketingu

Opublikowano: 2025-08-15

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk

Firma: Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Tworzenie i realizacja strategii Zarządzanie zespołem i budżetem Budowanie marki Badania i analiza Działania promocyjne Media i komunikacja Sponsoring i współpraca komercyjna Nadzór nad ofertą handlową Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w...

Zobacz więcej