Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie.Wykształcenie wyższe.Co najmniej 5-letni staż pracy. Co najmniej 2-letnie doświadczenie marketingowe. Bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi marketingowych. Znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu terytorialnego. Znajomość zagadnień związanych z budowaniem marki miasta. Znajomość ustaw:o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej,o prawach autorskich i pokrewnych,prawo zamówień publicznych,o ochronie danych osobowych, prawo prasowe. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:Studia podyplomowe z zakresu marketingu lub komunikacji społecznej lub public relations. Doświadczenie w pracy z mediami oraz w organizacji wydarzeń publicznych i kampanii informacyjnych. Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 250 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
Umowa na 6 miesięcy z możliwością późniejszego przedłużenia
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie