Key Account Manager B2B

        Key Account Manager B2B

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

sie 21 2025

Firma:

Praca.pl

Miejsce pracy:

Warszawa

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Key Account Manager B2B
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami zagranicznymi
  • Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych na rynkach międzynarodowych
  • Prowadzenie prezentacji, ofert i negocjacji handlowych
  • Udział w targach branżowych w Europie
  • Współpraca z działami produkcji, marketingu i logistyki
Wymagania:
  • Minimum 3–5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B (mile widziane: eksport, branża reklamowa, produkcja, opakowania, design)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość niemieckiego lub francuskiego – dodatkowy atut)
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych i budowaniu relacji z klientami
  • Samodzielność, dobra organizacja i gotowość do podróży służbowych
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój sprzedaży eksportowej
  • Pracę z estetycznym i jakościowym produktem w duchu less waste
  • Wsparcie zespołu i nowoczesne zaplecze produkcyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Key account manager

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk

Firma: Asseco Data Systems S.A.

Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług będących w sektorze Uczelni Wyższych, zarówno w Polsce jak i za granicą, w tym: aktywna sprzedaż oprogramowania i usług wdrożeniowych dla uczelni wyższych, aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych...

Zobacz więcej

Key account manager

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Firma: Asseco Data Systems S.A.

Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług będących w sektorze Uczelni Wyższych, zarówno w Polsce jak i za granicą, w tym: aktywna sprzedaż oprogramowania i usług wdrożeniowych dla uczelni wyższych, aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych...

Zobacz więcej