Key Account Manager

        Key Account Manager

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 12 2025

Firma:

Praca.pl

Miejsce pracy:

Wołomin

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Key Account Manager
Miejsce pracy: Wołomin
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie sprzedażą na rynku tradycyjnym i nowoczesnym.
  • Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej.
  • Budowanie, rekrutacja i szkolenie zespołu sprzedażowego.
  • Monitorowanie rynku i analiza wyników sprzedaży.
  • Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji z kluczowymi klientami.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i nadzór nad współpracą z klientami.
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża oświetleniowa.
  • Umiejętności zarządcze, decyzyjne i negocjacyjne.
  • Samodzielność, 
  • Uczciwość i determinacja w osiąganiu celów.
  • Prawo jazdy kat. B, biegłość w MS Office oraz narzędziach IA.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę B2B,
  • Wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników.
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
  • Możliwość rozwoju i awansu w przyjaznym środowisku pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Key Account Manager – branża chemii przemysłowej i technicznej

Opublikowano: dzisiaj

Miejsce pracy: podlaskie / Łapy, Władysława Piotrowskiego 22

Firma: AG Termopasty Grzegorz Gąsowski

Twój zakres obowiązków Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz obsługa kluczowych klientów (negocjacje, warunki współpracy, przygotowywanie ofert i prezentacji). Opracowanie planów sprzedaży w oparciu o KPI współtworzone z Zarządem oraz nadzorowanie ich...

Zobacz więcej

Key Account Manager

Opublikowano: 2025-03-12

Miejsce pracy: mazowieckie / Wołomin

Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW: Prowadzenie sprzedaży na rynku tradycyjnym i nowoczesnym. Tworzenie planów i strategii sprzedażowej oraz nadzór nad ich realizacją Tworzenie zespołu, rekrutacja i szkolenia pracowników Motywowanie zespołu, nadzorowanie...

Zobacz więcej