Kierownik działu administracji

        Kierownik działu administracji

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

maj 04 2025

Firma:

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Miejsce pracy:

Wodzisław Śląski

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Kierownik działu administracji
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Numer: StPr/25/0246
OBOWIĄZKI:
- koordynowanie i planowanie pracy działu administracji (tworzenie harmonogramów) - monitorowanie i kontrolowanie stanu zapasów w magazynach - zarządzanie procesem zamówień (planowanie zakupów, realizacja zamówień wewnętrznych) - odbiór, kontrola jakości oraz przyjęcie dostaw - nadzór nad gospodarką odpadami - rozliczanie sprzedaży oraz zamówień - kalkulacja receptur i kosztów produktów (Food Costy) - sporządzanie raportów i sprawozdań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

doświadczenie w branży gastronomicznej, bardzo dobra znajomość obsługi arkusza Excel, zdolności organizacyjne i zarządzania zespołem, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, znajomość HACCP, znajomość programu Subiekt

Miejsce pracy:

Wodzisław Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Podobne oferty

Kierownik działu opiekuńczo-terapeutycznego

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: pomorskie / Wejherowo

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Pełne informacje na stronie: https://www.bip.dpswejherowo.com.pl/ogloszenia-o-naborze1) planowanie, organizowanie i kontrola pracy działu opiekuńczo-terapeutycznego,2) organizowanie i realizacja kompleksowych świadczeń pielęgniarskich, opiekuńczych,rehabilitacyjnych, z...

Zobacz więcej

Kierownik działu obsługi klienta

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: dolnośląskie / Polkowice

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Kompleksowe zarządzanie Działem Obsługi Klienta; Budowanie zaangażowanego zespołu i kierowanie pracą podległych pracowników, w tym m.in. rozdzielanie zadań między pracownikami i nadzór nad ich wykonywaniem, tworzenie harmonogramów czasu pracy, udział w procesie...

Zobacz więcej