Kierownik działu księgowości

        Kierownik działu księgowości

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 10 2025

Firma:

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Miejsce pracy:

Świnoujście

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Kierownik działu księgowości
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0109
OBOWIĄZKI:
1. Księgowanie dokumentów księgowych.2. Sporządzanie sprawozdań do GUS.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji VAT i PFRON.5. Weryfikacjja ksiąg rachunkowych.6. Zarządzanie 3 - osobowym zespołem pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne liceum lub technikum ekonomiczne


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w księgowości.Znajomość przepisów w szczególności z zakresu Ustawy o rachunkowości, podatku VAT, podatku dochodowego-CIT. Umowa możliwa na czas nieokreślony.Praca w godzinach 7.00-15.00

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 800 do 9 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Podobne oferty

Team Leader (Accounts Receivable)

Opublikowano: 2025-03-06

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1

Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Main areas of responsibility: responsibility for assigning team, as a part of AR department (10-20 people), particularly in work planning organizing and monitoring of ongoing activities, attentiveness about efficiency, accuracy and timeliness, related with closing of...

Zobacz więcej

Kierownik Działu Księgowości

Opublikowano: 2025-02-26

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie działem księgowości. Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym kontrolowanie procesów księgowych. Sporządzanie bilansów, rachunków zysków i strat, oraz rocznych sprawozdań finansowych. Przygotowywanie deklaracji VAT i podatkowych. Raportowanie do...

Zobacz więcej