Zadania:
- Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji.
- Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych projektów w całym kanale dystrybucyjnym
- Wdrażanie nowych inicjatyw w oparciu o analizę danych rynkowych, zachodzących zmian oraz trendów na rynku aptecznym
- Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Wykształcenie wyższe, preferowany profil: ekonomia/marketing, nauki ścisłe
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu lub marketingu handlowym w branży farmaceutycznej
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność zarządzania
- Wysoce rozwinięte umiejętności analizy i syntezy danych
- Komunikatywność
- Kreatywność
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Podobne oferty
Kierownik działu promocji i marketingu
Opublikowano: 2025-08-15
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Firma: Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku
Tworzenie i realizacja strategii Zarządzanie zespołem i budżetem Budowanie marki Badania i analiza Działania promocyjne Media i komunikacja Sponsoring i współpraca komercyjna Nadzór nad ofertą handlową Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w...
Zobacz więcejManager ds. Trade Marketingu
Opublikowano: 2025-08-13
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Firma: Klient portalu Praca.pl
Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian...
Zobacz więcej