Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca związana z koniecznością reprezentowania urzędu na zewnątrz. Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, brak wind w budynku i podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku na poszczególnych piętrach różnice poziomów, wysokie progi, wąskie i kręte schody.
Zakres zadań
- Kieruje działaniami związanymi z tworzeniem wizerunku Archiwum oraz Państwowej Sieci Archiwalnej
- Kieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną Archiwum prowadzoną przez stronę internetową, media społecznościowe i komunikatory wewnętrzne
- Kieruje projektami popularyzatorskimi i edukacyjnymi, w tym: organizacji wystaw, warsztatów, konferencji, lekcji archiwalnych, uroczystości okolicznościowych
- Prowadzi planowanie, bieżącą kontrolę oraz prace sprawozdawcze z działalności swojego oddziału
- Kieruje przygotowaniem materiałów informacyjnych i popularyzatorskich
- Współpracuje z Oddziałami APW kierując lub koordynując projektami popularyzatorskimi i edukacyjnymi
- Współpracuje ze środkami masowego przekazu
- Współpracuje z instytucjami partnerskimi, w tym przygotowuje projekty umów i porozumień, inicjuje i podtrzymuje kontakty
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej, mediów, popularyzacji
- Wiedza z zakresu historii powszechnej i historii Polski
- Znajomość mediów społecznościowych w tym: Facebook, Twitter
- Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność koordynowania zadań i zasobów ludzkich
- Umiejętność kreatywnego myślenia
- Umiejętności interpersonalne i społeczne
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów o charakterze informacyjnym
Podobne oferty
Kierownik oddziału
Opublikowano: 2025-08-21
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1 Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...
Zobacz więcejKierownik oddziału administracji
Opublikowano: 2025-08-17
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Firma: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku...
Zobacz więcej