Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- praca w pozycji siedzącej,
- wyjazdy służbowe,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na 5 oraz 7 piętrze PUW w Rzeszowie – Delegatura w Tarnobrzegu, przy ul. 1 Maja 4A. Wejście posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do 10 piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o jej pozycji. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z toalety zlokalizowanej na poziomie -1. W przypadku delegacji służbowych nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- organizuje pracę Oddziału w celu sprawnego i właściwego wykonywania zadań objętych jego zakresem, w szczególności terminowe wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z przepisami prawa, a także dyspozycjami Przewodniczącego Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Podkarpackim,
- nadzoruje realizację zadań merytorycznych wykonywanych przez pracowników w związku z obsługą składów Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Podkarpackim ustalających poziom potrzeby wsparcia,
- dba o zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych i technicznych do pracy składów Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Podkarpackim ustalających poziom potrzeby,
- nadzoruje i koordynuje wprowadzanie danych, funkcjonowanie i działanie Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności na poziomie województwa podkarpackiego w zakresie prowadzonych przez Oddział postępowań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 4 lata.
- Znajomość przepisów ustaw: o świadczeniu wspierającym, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o finansach publicznych, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
- Znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
- Kompetencje kierownicze.
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Kierownik oddziału
Opublikowano: 2025-08-21
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1 Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...
Zobacz więcejKierownik oddziału administracji
Opublikowano: 2025-08-17
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Firma: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku...
Zobacz więcej