Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1
- Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)
- Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Praca w terenie
- Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- kieruje pracą Oddziału Orzecznictwa i Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
- nadzoruje prowadzone w Oddziale postępowania administracyjne w I i Il instancji, w sprawach należących do właściwości Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
- koordynuje sprawy związane z nadzorem nad prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, sprawami z zakresu gleboznawczej klasyfikacji oraz scalania i wymiany gruntów,
- nadzoruje prowadzone w Oddziale postępowania administracyjne w I i Il instancji, w sprawach należących do właściwości Wojewody,
- udziela wyjaśnień zainteresowanym w zakresie spraw związanych z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz scalania i wymiany gruntów,
- opracowuje projekty stanowisk i wyjaśnień dla starostów w zakresie przepisów dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, spraw z zakresu gleboznawczej klasyfikacji oraz scalania i wymiany gruntów,
- rozpatruje i przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, pisma i wnioski w sprawach dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, w sprawach z zakresu gleboznawczej klasyfikacji oraz scalania i wymiany gruntów.
- prowadzi szkolenia i udziela instruktażu pracownikom organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, w zakresie przepisów dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz scalania i wymiany gruntów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne 2. rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o scalaniu i wymianie gruntów
- znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej
- znajomość KPA
- znajomość KC
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych ( GML, SWING, SWDE)
- komunikatywność - poziom wysoki
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom wysoki
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom wysoki
- umiejętność kierowania zespołem pracowników- poziom wysoki,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Kierownik oddziału administracji
Opublikowano: 2025-08-17
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Firma: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku...
Zobacz więcejZastępca kierownika oddziału
Opublikowano: 2025-08-15
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Firma: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Warunki pracy ZATRUDNIONA OSOBA NIE MOŻE PROWADZIĆ WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań: praca administracyjno-biurowa, duża liczba podległych pracowników; niezbędna dyspozycyjność poza...
Zobacz więcej