Kierownik oddziału

        Kierownik oddziału

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

sie 21 2025

Firma:

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Miejsce pracy:

Wrocław

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 155270

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1
  • Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)
  • Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Praca w terenie
  • Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Zakres zadań

  • kieruje pracą Oddziału Orzecznictwa i Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
  • nadzoruje prowadzone w Oddziale postępowania administracyjne w I i Il instancji, w sprawach należących do właściwości Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
  • koordynuje sprawy związane z nadzorem nad prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, sprawami z zakresu gleboznawczej klasyfikacji oraz scalania i wymiany gruntów,
  • nadzoruje prowadzone w Oddziale postępowania administracyjne w I i Il instancji, w sprawach należących do właściwości Wojewody,
  • udziela wyjaśnień zainteresowanym w zakresie spraw związanych z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz scalania i wymiany gruntów,
  • opracowuje projekty stanowisk i wyjaśnień dla starostów w zakresie przepisów dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, spraw z zakresu gleboznawczej klasyfikacji oraz scalania i wymiany gruntów,
  • rozpatruje i przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, pisma i wnioski w sprawach dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, w sprawach z zakresu gleboznawczej klasyfikacji oraz scalania i wymiany gruntów.
  • prowadzi szkolenia i udziela instruktażu pracownikom organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, w zakresie przepisów dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz scalania i wymiany gruntów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
  • szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne 2. rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • znajomość ustawy o scalaniu i wymianie gruntów
  • znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej
  • znajomość KPA
  • znajomość KC
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • znajomość rozporządzenia sprawie ewidencji gruntów i budynków
  • znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych ( GML, SWING, SWDE)
  • komunikatywność - poziom wysoki
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom wysoki
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom wysoki
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników- poziom wysoki,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Kierownik oddziału administracji

Opublikowano: 2025-08-17

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH

Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku...

Zobacz więcej

Zastępca kierownika oddziału

Opublikowano: 2025-08-15

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk

Firma: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku

Warunki pracy ZATRUDNIONA OSOBA NIE MOŻE PROWADZIĆ WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań: praca administracyjno-biurowa, duża liczba podległych pracowników; niezbędna dyspozycyjność poza...

Zobacz więcej