- Zarządzanie uzgodnieniami z inwestorami dla projektów budowlanych.
- Zlecanie i kontrola opracowania dokumentacji geotechnicznej.
- Współtworzenie i koordynacja procesu realizacji projektów technicznych.
- Nadzór nad postępem i jakością wykonania projektów.
- Współpraca z biurami projektowymi i specjalistami branżowymi.
- Weryfikacja rozwiązań projektowych.
- Wykształcenie budowlane lub architektoniczne, albo status studenta tych kierunków.
- Doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy z oprogramowaniem CAD (możliwość przeszkolenia).
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy.
- Komunikatywność i otwartość w relacjach zawodowych.
- Rozwój umiejętności projektowych.
- Szkolenia branżowe i wsparcie w zdobywaniu uprawnień budowlanych.
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość wzrostu wynagrodzenia w zależności od efektywności.
- Bonusy za rekomendacje.
- Imprezy integracyjne.
- Zatrudnienie na umowę zlecenie lub B2B.
Podobne oferty
Project Manager w branży budowlanej
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: wielkopolskie /
Firma: Morad Sp. z o.o.
pozyskiwanie nowych klientów ofertowanie przygotowywanie dokumentacji prowadzenie inwestycji sporządzanie dokumentacji technicznych negocjowanie umów określanie potrzebnych zasobów i zatrudnianie wykonawców oraz innych pracowników nadzór nad terminową realizacją...
Zobacz więcejKoordynator projektów technicznych
Opublikowano: 2025-01-21
Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała
Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prowadzenie uzgodnień z inwestorami dotyczących projektów budynków jednorodzinnych zlecanie opracowania opinii geotechnicznych, współudział w opracowywaniu projektów technicznych oraz koordynacja prac współuczestników...
Zobacz więcej