Kierownik sali sprzedaży

        Kierownik sali sprzedaży

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

maj 04 2025

Firma:

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy:

Gdynia

Ogłoszenie numer: 9782599, z dnia 2025-05-04

Klient portalu Praca.pl

Kierownik sali sprzedaży

Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań
  • Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów
  • Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy
  • Współpraca z innymi działami i dbanie o dobry wizerunek sklepu

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży
  • Silna orientacja na realizację celów biznesowych (KPI)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu

Oferujemy

  • Umowa o pracę bez okresu próbnego
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
  • Szkolenia menedżerskie i możliwość awansu
  • Zniżki na zakup sprzętu z oferty elektromarketu
  • Premia świąteczna
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie karty MultiSport
  • Nagroda jubileuszowa
  • Opieka fundacji
  • Wyprawka dla nowo narodzonego dziecka
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Kierownik sali sprzedaży

Opublikowano: dzisiaj

Miejsce pracy: podlaskie / Łomża

Firma: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy...

Zobacz więcej

Kierownik sali sprzedaży

Opublikowano: dzisiaj

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy...

Zobacz więcej