- koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją - kontrola jakości i terminowości świadczonych usług,
- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami firmy sprzątającej i ich pozyskanie,
- opracowywanie i prezentacja ofert handlowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów,
- utrzymywanie bezpośrednich kontaktów i dbanie o dobre relacje z klientami,
- budowanie, zarządzanie i rozwijanie zespołu,
- zarządzanie zespołem pracowników serwisu sprzątającego, organizacja pracy zespołu oraz układanie grafików,
- wdrażanie nowo przyjętych pracowników,
- analiza rynku i trendów w sektorze sprzątającym w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
- dbanie o stany magazynowe (realizacja zamówień) oraz o środki trwałe (maszyny, sprzęt biurowy).
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (warunek konieczny),
- czynne prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność – ze względu na zadaniowy czas pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (miłe widziane),
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i zdolność budowania relacji biznesowych,
- samodzielność w działaniu, zaangażowanie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zadaniowy czas pracy,
- samodzielną, ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Podobne oferty
Brygadzista Zespołu Sprzątającego
Opublikowano: 2025-08-22
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Firma: Sodexo Polska Spółka z o. o.
Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym...
Zobacz więcejKoordynator pracowników serwisowych
Opublikowano: 2025-08-21
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Firma: Klient portalu Praca.pl
Nadzorowanie czystości i stanu technicznego obiektu Koordynacja pracy serwisów sprzątających i technicznych, w tym grafików Rozliczanie pracowników serwisów i przypisywanie zadań Monitorowanie realizacji zgłoszeń usterek Utrzymywanie kontaktu z klientami i...
Zobacz więcej