- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Podobne oferty
Kierownik Salonu Vistula
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Firma: VRG S.A.
Do Twoich zadań należeć będzie: zapewnienie doskonałej obsługi klienta, inicjowanie i kontrolę działań zapewniających sprzedaż, rekrutację, szkolenie, ocenę i rozwój doradców sprzedaży w Twoim zespole, planowanie i organizację pracy salonu zgodnie z...
Zobacz więcejStore Manager
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Firma: Desigual
Otwieranie i zamykanie sklepu oraz zapewnianie jego sprawnego działania każdego dnia. Zarządzanie zespołem sklepu: będziesz osobą odpowiedzialną za utrzymanie motywacji zespołu i szkolenie ich w zakresie naszych nowości produktowych, aby mogli wyjaśnić je naszym...
Zobacz więcej