Dadelo S.A. od 2017 roku jest spółką należącą do grupy kapitałowej OPONEO.PL S.A. – polskiej firmy obecnej na w kilkunastu krajach na rynku europejskim, a także w Stanach Zjednoczonych.
- Operacyjne zarządzanie pracownikami sali sprzedaży
- Doradzanie klientom, właściwy dobór rowerów, akcesoriów, części itd.
- Budowanie pozytywnej atmosfery w zespole
- Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania konfliktów w zespole
- Umiejętność przekazywania wiedzy
- Planowanie grafiku pracy
- Rozliczanie finansowe sklepu
- Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem salonu
- Zastępowanie Dyrektora i Kierownika Serwisu podczas ich nieobecności
- Dbanie o właściwą ekspozycję towaru w sklepie
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Doświadczenie w pracy w sklepie rowerowym co najmniej 3 lata
- Wysoko rozwinięte kompetencje personalne - komunikatywność, energia w działaniu, jasność wyrażania myśli, umiejętność aktywnego słuchania
- Umiejętność sprzedażowe i serwisowe
- Wiedza techniczna, branżowa na wysokim poziomie
- Umiejętność budowania zespołu - dostrzegania silnych stron pracowników i obszarów do ich rozwoju, umiejętność przekazywania wiedzy, naturalne zdolności coachingowe,
- Zainteresowanie tematyką rowerową
- Szkolenia serwisowe np. Shimano, RockShock, etc.
- Pracę w organizacji będącej częścią grupy kapitałowej OPONEO.PL
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Możliwość dostosowania godzin pracy do swoich potrzeb
- Otwartość na nowe pomysł i rozwiązania
Podobne oferty
Kierownik Sklepu / Zastępca Kierownika Sklepu
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Bakoma Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie sklepu. Dbałość o odpowiednie standardy ekspozycji towarów, a także pilnowanie odpowiednich stanów magazynowych. Zarządzanie podległym zespołem. Motywowanie zespołu i dbanie o odpowiednią...
Zobacz więcejZastępca Dyrektora Salonu
Opublikowano: 2025-05-02
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami...
Zobacz więcej