Kierownik Terminalu

        Kierownik Terminalu

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

sie 19 2025

Firma:

GEODIS Road Network Sp. z o.o.

Miejsce pracy:

Bydgoszcz

GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych.
Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. Pozycja rynkowa GEODIS znajduje odzwierciedlenie w czołowych rankingach biznesowych: GEODIS jest numerem 1 we Francji oraz 7. firmą logistyczną na świecie. W 2021 firma GEODIS wygenerowała 10,9 mld euro przychodu.
W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników, którzy z pasją i zaangażowania zapewniają kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Kierownik Terminalu
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Twój zakres obowiązków
  • Właściwa organizacja pracy terminalu przeładunkowego (tzw. cross-dock)
  • Zapewnienie utrzymania odpowiedniego poziomu jakości serwisu w zakresie obsługi przesyłek
  • Kontrola pracy w magazynie oraz jej zgodności z obowiązującymi procedurami
  • Kontrola wskaźników efektywności procesów logistycznych
  • Minimalizacja ryzyka uszkodzeń przeładunkowych
  • Zapewnienie skutecznej koordynacji działań podległego zespołu
  • Nadzór nad przestrzeganiem w pracy standardów bezpieczeństwa
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży TSL min. 2 lata
  • Uprawnienia UDT oraz doświadczenie w obsłudze wózka widłowego
  • Wiedza na temat procesów logistycznych i transportowych
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętności organizowania pracy zespołu w tym organizacji pracy zmianowej, urlopów i zastępstw
  • Umiejętność rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach
  • Umiejętność efektywnego działania, również pod wpływem stresu
  • Mile widziana znajomość programów TMS
To oferujemy
  • Umowa o pracę
  • System premiowy
  • Prywatna bezpłatna opieka medyczna
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
  • Karty sportowe
  • Szkolenia i kursy
  • Konkursy z nagrodami
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • System wdrożenia "Smart Start"
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Kierownik Zmiany

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

Firma: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków kontrola przepływu towarów w magazynie, optymalizacja wykorzystania przestrzeni magazynowej, dbanie o infrastrukturę magazynu, planowanie i nadzorowanie pracy Pracowników zmiany, zapewnienie sprawnej komunikacji z innymi działami, przestrzeganie...

Zobacz więcej

Kierownik Filii

Opublikowano: 2025-08-22

Miejsce pracy: lubelskie / Lublin

Firma: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi...

Zobacz więcej