Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
• Siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy mieści się budynku, którego zarządcą jest Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki. Bezpośrednio przy wejściu do budynku od ul. Ks. Stanisława Konarskiego są dwa miejsca postojowe dla pojazdów osób z niepełnosprawnością.
• Pomieszczenia Urzędu Statystycznego rozmieszczone zostały na parterze, I i VII piętrze oraz w części piwnicznej budynku. Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.
• Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego. Wejście jest wyposażone w drzwi przesuwne z czujnikami ruchu, co umożliwia ich automatyczne otwieranie. Portiernia budynku znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego.
• Budynek, w którym mieści się siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy jest w znacznym stopniu dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Pozbawiony jest progów utrudniających poruszanie się na wózkach inwalidzkich, a także wyposażony jest w szerokie drzwi prowadzące na poszczególne piętra Urzędu.
• W budynku znajduje się 5 wind pasażerskich wyposażonych w drzwi przesuwne, które są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
• Punkt obsługi klienta, sala konferencyjna i biblioteka w siedzibie Urzędu Statystycznego
w Bydgoszczy są wyposażone w pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących oraz oznaczenia na drzwiach w alfabecie Braille’a. Biblioteka jest wyposażona w lupę powiększającą oraz program do czytania tekstów dla osób niedowidzących i niewidomych.
• Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze holu głównego w korytarzu po prawej stronie od wind.
• Urząd zapewnia dostęp do tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie w ciągu 3 dni roboczych. W pozostałych pomieszczeniach Urzędu i w budynku (z wyjątkiem wind) nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
Zakres zadań
- planuje, organizuje i nadzoruje prace komórki organizacyjnej,
- prowadzi system kontroli zarządczej w tym zarządza ryzykiem,
- nadzoruje i prowadzi kontrole wewnątrz Urzędu,
- przygotowuje projekty zarządzeń wewnętrznych, poleceń służbowych, regulaminów, umów, instrukcji, zasad, wytycznych,
- nadzoruje prowadzenie zakładowego archiwum w siedzibie Urzędu,
- koordynuje działania wynikające z systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w statystyce publicznej, z wyłączeniem działań dotyczących cyberbezpieczeństwa,
- zarządza serwisem Intranetowym Urzędu,
- koordynuje prace związane z obsługą skarg i wniosków niedotyczących realizacji obowiązku sprawozdawczego, w tym wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
- koordynuje i organizuje wewnętrzne narady, spotkania, posiedzenia i konferencje
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu personelem
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o statystyce publicznej,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki polskiej i europejskiej,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
- umiejętność korzystania z aktów prawnych,
- umiejętność bezpośredniego realizowania kontroli lub zadań audytowych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów,
- bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w ganach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
- przeszkolenie w zakresie obiegu dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia
Podobne oferty
Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: wielkopolskie / Opatówek
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kierowanie pracą podległych pracowników i ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową organizację, skuteczność pracy oraz gospodarkę finansowa Wydziału. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi oraz osobami wykonującymi nieodpłatnie...
Zobacz więcej