- Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta.
- Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi.
- Tworzenie i implementacja procedur i standardów.
- Szkolenie i rozwój członków zespołu.
- Współpraca z personelem medycznym i innymi działami.
- Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia pacjentów.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności zespołu.
- Raportowanie wyników do przełożonego.
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża medyczna.
- Umiejętności zarządzania zespołem i organizacji pracy.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
- Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemów informatycznych medycznych mile widziana.
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Podobne oferty
Elektryk / Brygadzista / Kierownik zespołu
Opublikowano: 2025-04-29
Miejsce pracy: /
Firma: OMS Connect GmbH
Obowiązki: Samodzielna kontrola i raportowanie pomiarów sprzętu elektrycznego oraz instalacji. Prowadzenie zespołowych kontroli urządzeń przenośnych i stacjonarnych. Pełnienie roli kontaktu dla klientów i kierowanie grupą techników (2-5 osób). Rejestracja i...
Zobacz więcejKierownik zespołu d/s technicznych
Opublikowano: 2025-04-29
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
NADZÓR NAD BIEŻĄCYMI REMONTAMI, WIEDZA Z ZAKRESU TECHNOLOGII BUDOWLANEJ, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM I ROZWOJEM INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W FIRMIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, OBSŁUGA KOMPUTERA, SKŁADANIE WNIOSKÓW...
Zobacz więcej