Lider Zespołu – Call Center

        Lider Zespołu – Call Center

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 07 2025

Firma:

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy:

Białystok

Ogłoszenie numer: 9529267, z dnia 2025-03-07

Klient portalu Praca.pl

Lider Zespołu – Call Center

Miejsce pracy: Białystok

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów.
  • Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników.
  • Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników.
  • Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży.
  • Współpraca z innymi działami dla optymalizacji procesów.

Wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Call Center.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.
  • Orientacja na wynik, zaangażowanie i inicjatywa.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premią.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
  • Możliwość rozwoju i awansu – szkolenia i wsparcie w roli lidera.
  • Work-life balance i świetną atmosferę w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Kierownik Call Center w branży medycznej

Opublikowano: 2025-02-23

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Firma: Klient portalu Praca.pl

Kierowanie i rozwijanie dynamicznego zespołu sprzedażowego w Call Center. Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie efektywności zespołu. Organizacja i prowadzenie szkoleń motywacyjnych oraz rozwijających kompetencje. Analiza i raportowanie...

Zobacz więcej