Ogłoszenie numer: 9476845, z dnia 2025-02-15
Klient portalu Praca.pl
Manager ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Strzegom
Opis stanowiska
- Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
- Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
- Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
- Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
- Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
- Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
- Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
- Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
- Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
- Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
- Umiejętność prowadzenia szkoleń
- Znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów pracowniczych
- Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
- Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
- Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
- Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Podobne oferty
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)
Opublikowano: 2025-03-08
Miejsce pracy: mazowieckie / Radziejowice-Parcel
Firma: BOTTARI POLSKA SP. Z O.O.
Obsługa klientów w sektorze GDO- Pet Food oraz Food Wprowadzenie nowych produktów i marek na rynek polski, negocjacje w sieciach handlowych, planowanie działań marketingowych. Kontrola sprzedaży i analiza rynku Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów, a...
Zobacz więcejMenedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
Opublikowano: 2025-02-13
Miejsce pracy: dolnośląskie / Strzegom
Firma: BNP Paribas Bank Polska S.A.
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...
Zobacz więcej