Firma Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą techniczną nieruchomości komercyjnych oraz budynków mieszkalnych.
IFMPL to elastyczna, dynamicznie rozwijająca się firma, oferująca klientom nowoczesne, niestandardowe oraz indywidualne rozwiązania, oparte na dogłębnym zrozumieniu ich potrzeb oraz sytuacji finansowej. Posiadamy zintegrowany system zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP.
Aktualnie zespół ponad 200 osób opiekuje się nieruchomościami o łącznej powierzchni przekraczającej 2 mln. m2 w 140 lokalizacjach w całej Polsce.
- Pozyskiwanie klientów zainteresowanych serwisem instalacji HVAC, elektrycznych, sanitarnych i automatyką budynkową
- Tworzenie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji
- Budowanie relacji z partnerami biznesowymi
- Współpraca z zespołami technicznymi przy realizacji usług
- Udział w analizie rynku i przetargach
- Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług technicznych B2B
- Znajomość rynku FM lub branży HVAC/elektrycznej/automatyki
- Umiejętność prowadzenia rozmów z działami technicznymi i zakupowymi
- Samodzielność, inicjatywa i nastawienie na wynik
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie z premiami
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
- Dostęp do szkoleń technicznych i sprzedażowych
- Możliwość rozwoju w firmie o silnej pozycji na rynku usług technicznych
Podobne oferty
Growth Business Development Manager (Polish)
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Firma: BingX
Responsibilities Formulate business development plans, and assist the team in completing the introduction, negotiation, cooperation and signing of business cooperation projects Contact, negotiate and close profitable deals with potential KOL Support KOL and design special...
Zobacz więcejManager ds. Rozwoju Placówki Medycznej
Opublikowano: 2025-08-20
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Sielecka
Firma: MH CARE Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: Projektowanie kierunku rozwoju placówki, Współpraca z personelem i analiza potrzeb pacjentów, Monitorowanie rynku usług medycznych i współpraca z marketingiem. Profil idealnego kandydata: Doświadczenie w branży medycznej, Znajomość trendów...
Zobacz więcej