Menedżer ds. Innowacji Usług

        Menedżer ds. Innowacji Usług

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

maj 03 2025

Firma:

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy:

Warszawa

 
Menedżer ds. Innowacji Usług
Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • identyfikacja, pozyskiwanie i rozwój strategicznych partnerstw z dostawcami usług finansowych, wellness, ubezpieczeniowych, concierge, technologicznych i innych komplementarnych
  • negocjowanie oraz zarządzanie umowami z partnerami, z dbałością o zgodność z celami biznesowymi firmy,
  • tworzenie i wdrażanie innowacyjnych modeli współpracy, które zwiększają wartość dla klienta oraz rentowność usług,
  • projektowanie i nadzorowanie procesów wdrożeniowych dla nowych partnerstw,
  • projektowanie i nadzorowanie procesów wdrożeniowych dla nowych partnerstw,
  • monitorowanie wyników usług i partnerstw oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych w oparciu o dane rynkowe,
  • analiza trendów konsumenckich i technologicznych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
  • zarządzanie relacjami z partnerami oraz prowadzenie regularnych przeglądów współpracy,
  • odpowiedzialność za wyniki finansowe zewnętrznych usług konsumenckich, w tym analizę rentowności i prognozowanie.
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe (biznes, ekonomia, zarządzanie, finanse lub pokrewne).
  • minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu partnerstwami, innowacjami lub usługami w sektorze retail, usługowym, e-commerce lub fintech.
  • znajomość rynku retail oraz strategii konkurencji na polskim rynku.
  • doświadczenie w negocjacjach z dostawcami i tworzeniu strategii partnerskich.
  • umiejętność analizy finansowej i zarządzania rachunkiem zysków i strat.
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz koordynacji wielu inicjatyw jednocześnie.
  • myślenie strategiczne i innowacyjne podejście do tworzenia nowych źródeł przychodu.
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność budowania długoterminowych relacji biznesowych.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) w mowie i piśmie.
To oferujemy
  • Mamy dla Ciebie:
  • pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
  • możliwość współpracy z wiodącymi partnerami na rynku,
  • współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
  • realny wpływ na rozwój nowych usług i strategii biznesowych,
  • samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.

Podobne oferty

Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży

Opublikowano: 2025-04-29

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice)

Firma: Poland Tokai Okaya Manufacturing Sp. z o.o.

Opis stanowiska : Zarządzanie zespołem specjalistów ds. rozwoju biznesu, Nadzorowanie wskaźników KPI procesu rozwoju biznesu, Współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii sprzedażowej spółki, Pozyskiwanie nowych klientów, oraz rozwój współpracy z...

Zobacz więcej

Business Development Manager (TSL)

Opublikowano: 2025-04-29

Miejsce pracy: mazowieckie /

Firma: HTH Recruitment

Nasze oczekiwania: Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej usług logistycznych (minimum 3 lata). Łatwość nawiązywania i budowania silnych relacji biznesowych z klientami. Zamiłowanie i zainteresowanie sprzedażą w obszarze transportu (morski, lotniczy, drogowy i...

Zobacz więcej