Menedżer Sklepu

        Menedżer Sklepu

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

lut 10 2025

Firma:

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy:

Radom

Ogłoszenie numer: 9495106, z dnia 2025-02-10

Klient portalu Praca.pl

Menedżer Sklepu

Miejsce pracy: Radom

 

Opis stanowiska

  • Rozwój biznesu sklepu, analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami na wysokim poziomie.
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym: rekrutacja, motywowanie, szkolenie, rozwój.
  • Utrzymanie standardów ekspozycji produktów.
  • Planowanie grafików i zarządzanie czasem pracy zespołu.

Wymagania

  • Doświadczenie kierownicze i w obsłudze klienta.
  • Umiejętność realizacji założonych celów.
  • Zdolność identyfikacji potrzeb klientów.
  • Inspirujący lider z dobrą organizacją pracy.
  • Samodzielność, odpowiedzialność, szybka reakcja na zmiany.
  • Preferowane wyższe wykształcenie.

Oferujemy

  • Odpowiedzialność za sprzedaż i jakość obsługi klientów.
  • Szkolenia wdrożeniowe bez skryptów, z naciskiem na budowanie relacji.
  • Preferencyjny dostęp do produktów firmy, możliwość udziału w konkursach.
  • Programy motywacyjne, benefity i szkolenia zawodowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Opublikowano: dzisiaj

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń, CH Copernicus

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi....

Zobacz więcej

Zastępca Dyrektora Salonu

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami...

Zobacz więcej