- Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents;
- Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients;
- Facilitating clear and efficient communications;
- Rewarding Agents for best results;
- Participating in the recruitment and induction processes.
- You have fluent command of spoken and written German (C1) and English (B2) (Both);
- You can effectively manage a team, offer constructive feedback, oversee processes and growth (at least 2 years of experience in a corporate environment);
- You have excellent manners and high personal standards;
- You are motivated and growth oriented;
- You are no stranger to MS Office software;
- You think logically, and are good at problem-solving and introducing improvement solutions;
- Performance Bonuses: Up to 10% of your salary based on KPI achievements.
- Benefit Package: Co-funding for glasses and vacations, employee referral programs, and vouchers for various occasions.
- Private Health Insurance with Medicover for employees.
- Multisport Card and internal Everbetter program promoting a healthy lifestyle.
- Career Development: Opportunities for training and collaboration across international locations.
- Mental Health Support: Access to professional psychological assistance, stress management workshops, and educational materials to support your well-being.
Do not wait! We are excited to hear from you!
Podobne oferty
Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług
Opublikowano: 2025-08-22
Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia
Firma: Klient portalu Praca.pl
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań...
Zobacz więcejKoordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Opublikowano: 2025-08-21
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie...
Zobacz więcej