Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Miejsce pracy: Lublin
Do twoich zadań należeć będzie:
- Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta.
- Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI.
- Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie.
- Wynagradzanie członków zespołów, którzy uzyskują najwyższe wyniki.
- Udział w nadzorowaniu procesu wdrażania nowych pracowników.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (B1).
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
- Potrafisz zarządzać zespołem, dawać feedback, nadzorować procesy i postępy.
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook).
- Posiadasz logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i wdrażania planów mających na celu poprawę wyników.
- Masz minimum 12 miesięcy doświadczenia w Customer Service, mile widziane jest doświadczenie jako Product Specialist, trener lub mentor.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów lub Świąt Bożego Narodzenia to dla nas standard;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty
Kierownik ds. Wynajmu
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Firma: AERO-GSE Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem sprzedaży wynajmu – delegowanie zadań, motywowanie, coaching, rozwój kompetencji, Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych oraz planów budżetowych, Nadzór nad procesami wynajmu – od planowania po realizację...
Zobacz więcejSenior Lider Zespołu
Opublikowano: 2025-03-13
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, West Station Aleje Jerozolimskie
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców , w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu...
Zobacz więcej