Zastępca Dyrektora Oddziału

        Zastępca Dyrektora Oddziału

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 09 2025

Firma:

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

Miejsce pracy:

Poznań

Firma z branży nieruchomości o ogólnopolskim zasięgu zatrudni na stanowisko:

Zastępca Dyrektora Oddziału
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska
Do zadań na stanowisku należy w szczególności:
  • wsparcie zarządzania Oddziałem, w tym kierowanie pracą i koordynowanie działań podległych pracowników (ok. 20 osób),
  • zastępowanie Dyrektora Oddziału,
  • reprezentowanie Spółki w zakresie kompetencji Oddziału, na podstawie otrzymanych pełnomocnictw,
  • nadzorowanie realizacji umów o zarządzanie nieruchomościami,
  • współtworzenie planów finansowych, sprawozdań i innych, których obowiązek tworzenia wynika z wewnętrznych regulacji Spółki – w zakresie swoich właściwości,
  • realizowanie planów, bieżące monitorowanie poziomu kosztów Oddziału,
  • gospodarowanie zasobami osobowymi, finansowymi i materialnymi oraz zapewnienie przestrzegania dyscypliny i czasu pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i przepisów Kodeksu Pracy oraz wewnętrznych procedur.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne, zarządzanie, administracja),
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania nieruchomościami, poświadczona licencją zawodową lub certyfikatem zarządcy nieruchomości lub studiami podyplomowymi z zarządzania nieruchomościami,
  • min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku managerskim,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem w strukturze rozproszonej,
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów, o mieszkaniowym zasobie gminy, o własności lokali, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks pracy,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, skuteczność w działaniu.
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • program wdrożeniowy do pracy na stanowisku,
  • wsparcie centralnych jednostek organizacyjnych,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia na atrakcyjnych warunkach pakietu dla rodziny,
  • dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia na atrakcyjnych warunkach kart dla rodziny,
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.),
  • elastyczny czas pracy (możliwość wykonywania pracy częściowo zdalnie).
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Zastępca Dyrektora Oddziału, wielkopolskie / Poznań ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Starościńska 1.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym [email protected] lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.

Podobne oferty

Dyrektor Agencji

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Firma: Prudential Polska Sp. z o.o.

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww....

Zobacz więcej

Dyrektor Agencji

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: lubuskie / Zielona Góra

Firma: Prudential Polska Sp. z o.o.

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww....

Zobacz więcej