Zastępca Kierownika Oddziału Nadzoru i Usuwania Awarii

        Zastępca Kierownika Oddziału Nadzoru i Usuwania Awarii

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

kwi 14 2025

Firma:

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Miejsce pracy:

Warszawa, ul. Jagiellońska 65 / 67

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Zastępca Kierownika Oddziału Nadzoru i Usuwania Awarii
 

(Pion Ścieków / Zakład Sieci Kanalizacyjnej / Oddział Nadzoru i Usuwania Awarii)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Jagiellońska 65 / 67
Nr ref.: 151/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • koordynowanie pracy oddziału, w tym: planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników, rozliczanie z powierzonych zadań, zapewnienie racjonalnego wykorzystania czasu w przypadku nieobecności kierownika oddziału
  • nadzór i kontrola prawidłowego wykonania umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi
  • sporządzanie planów remontów na sieci kanalizacyjnej
  • planowanie środków finansowych na grupę prac dotyczącą usuwania awarii kanalizacyjnych
  • nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac remontowych i sprawnym usuwaniem awarii sieci kanalizacyjnej w rejonie działania Zakładu
  • właściwe prowadzenie gospodarki materiałowej oraz zabezpieczenie powierzonych składników majątkowych przedsiębiorstwa przed marnotrawstwem, kradzieżą, pożarem i innymi szkodami
  • czynny udział w uzgodnieniach, naradach, konsultacjach dotyczących usuwania awarii sieci kanalizacyjnej
  • opracowanie propozycji planu zadań rzeczowych w oparciu o ustalone wskaźniki oraz wykonywanie sprawozdań z wykonania w zakresie usuwania awarii sieci kanalizacyjnej
  • nadzór i kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i terminowym jej przekazywaniem
  • bieżąca kontrola danych dotyczących prac remontowych i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej rejestrowanych w systemie MB_GIS
  • współpraca z ZDM, Urzędami Dzielnicowymi, Administracjami i innymi instytucjami w zakresie związanym z nadzorowanymi pracami na sieci kanalizacyjnej
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska)
  • prawo jazdy kategorii B
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży, mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania ludźmi, preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • zaangażowanie, komunikatywność, wysoka odporność na stres, samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • znajomość zagadnień z zakresu budowy i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: [email protected]

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

Podobne oferty

Koordynator Projektu Budowlanego

Opublikowano: 2025-04-13

Miejsce pracy: /

Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Szukamy również do: Wielkiej Brytanii, Szwecji i Finlandii Opis stanowiska: Zarządzanie projektami od planowania po realizację, zgodnie z harmonogramem i budżetem. Nadzór nad organizacją pracy na miejscu budowy. Zarządzanie zasobami ludzkimi i materiałowymi. Radzenie...

Zobacz więcej

Supervisior

Opublikowano: 2025-04-12

Miejsce pracy: /

Firma: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP...

Zobacz więcej