Zastępca naczelnika wydziału

        Zastępca naczelnika wydziału

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

lut 11 2025

Firma:

Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu

Miejsce pracy:

Nowy Sącz

Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca naczelnika wydziału
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 148170

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych oraz realizacja nadzoru nad zespołem pracowników na terenie hali napraw pojazdów Policji
  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę
  • praca w pozycji siedzącej i stojącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, mogą wystąpić warunki uciążliwe związane z wymuszoną pozycją ciała, narażenie na inne alergizujące substancje oraz spaliny, hałas z kluczy pneumatycznych, a także niebezpieczeństwo potknięcia się i wpadnięcia do kanału naprawczego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz na terenie Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
  • praca związana z kierowaniem zespołem pracowników oraz decyzyjnością i dysponowaniem finansami publicznymi

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku nr 5A użytkowanym przez Policję na terenie Karpackiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy wymaga ciągłego przemieszczania się po terenie Stacji Obsługi Pojazdów Policji w szczególności hali napraw pojazdów, na której usytuowane są elementy wyposażenia hali napraw pojazdów (kanały naprawcze, podnośniki z uniesionymi pojazdami, specjalistyczne urządzenia, itp.)

 

Zakres zadań

  • Koordynuje i sprawuje nadzór nad realizacją zadań wynikających z zakresu działania Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów oraz służb eksploatacyjnych w celu utrzymania mienia jednostki w odpowiednim stanie użytkowym
  • Prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz dokumentację przychodowo-rozchodową materiałów do konserwacji nieruchomości oraz narzędzi i urządzeń z zakresu działalności Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów w celu stałego monitorowania wykorzystania składników oraz kontroli stanu magazynowego i stanu składników znajdujących się w użytkowaniu
  • Odpowiada za mienie, sposób i jakość prac przez pracowników Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów w celu stałego monitorowania wykorzystania składników oraz kontroli stanu magazynowego i stanu składników znajdujących się w użytkowaniu
  • Odpowiada za mienie, sposób i jakość wykonywanych prac przez pracowników Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów i pracowników eksploatacyjnych oraz odpowiada za rozliczenie środków finansowych przeznaczonych na wykonanie zadań z zakresu obsługi pojazdów i utrzymania nieruchomości w celu zapewnienia prawidłowego i zgodnego z wymogami sposobu realizacji obowiązków służbowych
  • Przygotowuje sprawozdania i analizy z działalności oraz dokumentację rozliczeniową Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów i pracowników eksploatacyjnych w celu wykazania jakości i sposobu realizacji zadań
  • Ewidencjonuje wydatki oraz opracowuje pod względem merytorycznym faktury VAT i rachunki w celu dokonania terminowej płatności przez Wydział Finansów KWP w Krakowie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą i eksploatacją środków transportu
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów Word, Exel
  • wiedza z zakresu prowadzenia gospodarki transportowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • samodzielność, komunikatywność, inicjatywa, umiejętność kierowania grupą pracowników

Podobne oferty

Naczelnik wydziału

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Firma: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

Warunki pracy Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Zagrożenie korupcją Zakres zadań Organizuje pracę Wydziału, koordynuje i nadzoruje podległych pracowników Dba o wysoką jakość i terminowość prowadzonych spraw, w tym poprzez dokonywanie okresowych ocen...

Zobacz więcej

Naczelnik

Opublikowano: 2025-03-07

Miejsce pracy: lubuskie / Krosno Odrzańskie

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/wakaty/282/145/Naczelnik_Wydzialu/ Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Zobacz więcej