Zastępca / Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR

        Zastępca / Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

kwi 14 2025

Firma:

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

Miejsce pracy:

Warszawa, Mokotów

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Zastępca / Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało:
  • Kontakt z potencjalnymi kandydatami do pracy w Fundacji, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
  • Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę.
  • Przeprowadzanie rocznej ankiety satysfakcji pracowników, opracowywanie wyników i rekomendacji.
  • Wsparcie HR pracowników, przeprowadzanie exit interview.
  • Przygotowywanie comiesięcznego newslettera pracowniczego i aktualizacji informacji na SharePoint.
  • Obsługa benefitów pozapłacowych, w tym wystawianie FV za benefity poza pakietem od pracodawcy oraz za parking dla pracowników.
  • Rozwijanie części e-pracownik w programie Symfonia.
  • Organizacja spotkań integracyjnych.
  • Nadzór nad sprzętem powierzonym pracownikom.
  • Organizacja szkoleń dla pracowników, w tym szkolenia z grantów oraz szkoleń wewnętrznych.
  • Zastępowanie specjalisty ds. kadr i płac, w tym samodzielne naliczanie listy płac w programie Symfonia, obsługa programu Płatnik, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, tworzenie umów dla pracowników.
  • Wsparcie kierownika w rozwiązywaniu sytuacji problemowych w dziale.
  • Współodpowiedzialność za rozwój działu, nadzorowanie pracy działu, pilnowanie terminów, procesów, stosowania procedur.
  • Współprowadzenie z kierownikiem rozmów półrocznych z liderami w dziale.
  • Zastępowanie Kierownika, w tym prowadzenie działu podczas nieobecności, aktywne zastępstwo na spotkaniach.
Wyślij do nas CV, jeśli:
  • Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie jako specjalista ds. HR oraz doświadczenie w naliczaniu płac.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
  • Jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę na zastępstwo, z wynagrodzeniem w przedziale 7 122,97 zł - 7 848,16 zł brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze HR oraz zarządzania działem.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce 
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected].

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.