Asystent ds. Logistyki (Logistics Manager)

        Asystent ds. Logistyki (Logistics Manager)

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

kwi 17 2025

Firma:

AUDIOSTACJA sp. z o.o.

Miejsce pracy:

Łomianki

Firma zajmuje się importem i dystrybucją sprzętu muzycznego i nagraniowego. Jest jednym z największych i najbardziej znanych dystrybutorów w branży. Stanowisko pracy mieścić się będzie w naszej siedzibie w podwarszawskich Łomiankach.
Zajrzyj na www.audiostacja.pl, aby dowiedzieć się więcej.
Asystent ds. Logistyki (Logistics Manager)
Miejsce pracy: Łomianki
Zakres obowiązków:
  • Planowanie i zarządzanie przepływem towarów,
  • Organizacja transportu oraz współpraca z przewoźnikami i dostawcami,
  • Analiza kosztów i optymalizacja procesów logistycznych,
  • Tworzenie raportów i dokumentacji związanej z procesami logistycznymi,
  • Współpraca z działami sprzedaży, zakupów oraz magazynem,
  • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii logistycznych oraz magazynowych zgodnych z celami firmy,
  • Udział we wdrażaniu nowych technologii wspierających procesy logistyczne oraz operacje magazynowe.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość programu SAP One będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (w szczególności Excel)
Co oferujemy?
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)

Podobne oferty

Kierownik ds. Zarządzania Siecią i Liniami

Opublikowano: 2025-04-16

Miejsce pracy: dolnośląskie / Nowa Wieś Wrocławska, ul. R. Chomicza 3a

Firma: Schenker sp z o.o.

Zakres obowiązków: wdrażanie i doskonalenie standardów pracy w ramach sieci połączeń drogowych, aktywne poszukiwanie obszarów do optymalizacji kosztowych, aktywne poszukiwanie obszarów do doskonalenia w wymiarze jakości, analiza przyczyn odchyleń od standardów...

Zobacz więcej

Kierownik ds. Zarządzania Siecią i Liniami

Opublikowano: 2025-04-16

Miejsce pracy: śląskie / Pyskowice, ul. Poznańska 10

Firma: Schenker sp z o.o.

Zakres obowiązków: wdrażanie i doskonalenie standardów pracy w ramach sieci połączeń drogowych, aktywne poszukiwanie obszarów do optymalizacji kosztowych, aktywne poszukiwanie obszarów do doskonalenia w wymiarze jakości, analiza przyczyn odchyleń od standardów...

Zobacz więcej