www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Udział w planowaniu i realizacja strategii marketingowej dla powierzonej marki/marek.
- Szukanie i identyfikowanie możliwych stref rozwoju powierzonej marki/marek, w tym praca nad rozwojem produktowym linii.
- Monitorowanie rynku i analiza danych rynkowych.
- Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy.
- Zarządzanie komunikacją marki, w tym przede wszystkim kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej) oraz określenie priorytetów.
- Zarządzanie markami/produktami w połączeniu z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie, koordynatora i punktu spotkań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji.
- Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników.
- Kontrola i odpowiedzialność za P&L marki.
- Zarządzanie grupą projektową i procesem NPD.
- Przygotowywanie analiz i raportów na bazie AC Nielsen.
- Monitorowanie rynku i konkurencji, w tym przygotowywanie rekomendacji odnośnie potencjalnych reakcji taktycznych.
- Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza ich efektywności.
- Tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych online i offline.
- 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe.
- Znajomość narzędzi marketingowych.
- Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji.
- Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność.
- Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2).
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
- Opiekę medyczną.
- Premię za realizację celów.
- Laptop, telefon komórkowy.
Podobne oferty
Brand manager ds. mołdawskiej doliny i purccari
Opublikowano: 2025-01-19
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
- ścisła współpraca z dostawcami zagranicznymi - komunikacja z dostawcami zagranicznymi w języku angielskim i francuskim- koordynacja zadań m.in. z zakresu rozwoju produktów, promowania ich (zarówno offline, jak i online), prowadzenia badań rynkowych, śledzenia...
Zobacz więcej