Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami;
- szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników;
- koordynowanie planu wizyt pacjentów;
- przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych;
- realizacja akcji promocyjnych w Centrum Medycznym;
- nadzór nad raportami kasowymi;
- zapewnienie prawidłowej współpracy z pozostałymi działami spółki.
- min. rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel);
- inicjatywy i samodzielności w działaniu.
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników;
- możliwości rozwoju poprzez realizację interesujących projektów i szkolenia;
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
- pakiet świadczeń pozapłacowych (min. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie).
Podobne oferty
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Opublikowano: 2025-01-20
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Firma: Medicover sp. z o.o.
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i...
Zobacz więcej