- Nadzór nad jakością usług sprzątania i ochrony.
- Koordynacja działań zespołu.
- Podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Zarządzanie efektywnością kosztów.
- Doświadczenie w sektorze utrzymania czystości.
- Kompetencje w zarządzaniu grupą pracowników, w tym z niepełnosprawnościami.
- Efektywny nadzór nad kosztami.
- Doskonała organizacja pracy, zarówno indywidualnej, jak i zespołowej.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie bazowe plus bonusy wynikowe.
- Samochód służbowy.
- Możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty
Koordynator ds. dostępności cyfrowej
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Podniesienie standardów dostępności cyfrowej AWSB i dostosowanie wszystkich podstron www do w/w standardów, w szczególności podstron rekrutacji, wydziałów, innych kluczowych jednostek uczelni oraz BIP.Aktualizacja na w/w stronach deklaracji dostępności,...
Zobacz więcejKoordynator do spraw inwestycji
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: pomorskie / Sopot
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Koordynowanie prac inwestycyjnych i remontowych,współpraca przy opracowywaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych i kosztorysów, weryfikacja dokumentacji projektowej, przygotowywanie umów. Wymagania inne: Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Godziny...
Zobacz więcej