Kierownik oddziału

        Kierownik oddziału

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

sty 07 2025

Firma:

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Miejsce pracy:

Gorzów Wielkopolski

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 146356

Warunki pracy


  • Zagrożenie korupcją
  • Praca w terenie
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Praca w stresie, często pod presją czasu
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na V piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
  • Zainstalowana winda

Zakres zadań

  • Kieruje i nadzoruje pracą zespołu w zakresie prowadzenia RPWDL, w tym m.in. dokonywania wpisów do rejestru /zmiany wpisu w rejestrze, przygotowywania decyzji administracyjnych dot. czasowego zaprzestania działalności podmiotów leczniczych całkowicie lub w zakresie niektórych jednostek/komórek organizacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych o wykreśleniu podmiotu z rejestru lub odmowie wpisu do rejestru w ramach upoważnienia wojewody w ramach upoważnienia.
  • Kieruje i nadzoruje sprawami w zakresie sprawowania nadzoru i kontroli podmiotów leczniczych oraz oceny zabezpieczenia kompleksowej, podstawowej i specjalistycznej opieki medycznej w zakresie neonatologii i pediatrii, położnictwa i ginekologii z uwzględnieniem zagadnień planowania rodziny oraz monitorowanie potrzeb w tym zakresie.
  • Kieruje, nadzoruje i kontroluje podmioty lecznicze, dla których organem rejestrowym jest Wojewoda Lubuski, w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej, w tym m.in. podejmowanie bieżących interwencji, przygotowywanie zawiadomień kierowanych do odpowiednich instytucji i organów oraz decyzji administracyjnych w sprawie nakładania sankcji.
  • Planuje i nadzoruje wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Oddziału oraz pozyskiwania dochodów budżetu państwa zgodnie z właściwością Oddziału.
  • Kieruje i nadzoruje sprawy związane z kontrolą, przeprowadzaną przez wyznaczonych przez Wojewodę lekarzy i psychologów, dotyczącą wykonywania oraz dokumentowania badań oraz wydawania orzeczeń lekarskich i psychologicznych, osobom ubiegającym się i posiadającym licencję detektywa oraz osobom ubiegającym się lub posiadającym pozwolenie na broń, w tym także przygotowywanie umów cywilno-prawnych w tym zakresie.
  • Kieruje i nadzoruje sprawy związane ze zlecaniem kontroli podmiotów leczniczych na podstawie art. 111 ust. 5 ustawy o działalności leczniczej, tj. konsultantom wojewódzkim w ochronie zdrowia oraz jednostkom organizacyjnym podległym lub nadzorowanym przez Wojewodę Lubuskiego, oraz przygotowywanie umów cywilno-prawnych w tym zakresie.
  • Nadzoruje procesy monitorowania sytuacji w podmiotach leczniczych objętych nadzorem Wojewody Lubuskiego, mogących mieć wpływ na zagrożenie poczucia bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców województwa lubuskiego, w tym informacji o akcjach protestacyjnych, strajkowych i zagrożeniach ograniczenia udzielania świadczeń oraz podejmowanie bieżących interwencji dot. funkcjonowania podmiotów leczniczych.
  • Współpracuje z Ministerstwem Zdrowia, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Rzecznikiem Praw Pacjenta, konsultantami wojewódzkimi w ochronie zdrowia, Lubuskim Oddziałem Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia (LOW NFZ), Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, Wojewódzkim Inspektoratem Farmaceutycznym, Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz innymi organami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie medyczne, pedagogiczne, administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w przeprowadzaniu kontroli
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • Niezbędna wiedza w zakresie: systemu ochrony zdrowia, ustawy o działalności leczniczej i rozporządzeń wykonawczych, ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o wyrobach medycznych, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Komunikatywność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność
  • Umiejętność zarządzania i współpracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz argumentowania stanowiska
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie kierunkowe: zarządzanie w ochronie zdrowia lub zdrowiu publicznym
  • Co najmniej 1 rok pracy w administracji lub w ochronie zdrowia, w obszarze ochrony zdrowia
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w zarzadzaniu zespołem
  • Prawo wykonywania zawodu medycznego (niezbędne do przeprowadzania kontroli oraz wglądu do dokumentacji medycznej)
  • Umiejętność nadzorowania i przeprowadzania kontroli
  • Prawo jazdy kat. B

Podobne oferty

Kierownik Filii

Opublikowano: dzisiaj

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Firma: COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi...

Zobacz więcej

Zastępca kierownika oddziału

Opublikowano: 2025-01-14

Miejsce pracy: mazowieckie / Płock

Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe, praca na I piętrze, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio...

Zobacz więcej