




- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Podobne oferty
Kierownik Sklepu
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Złote Tarasy
Firma: Calz Polska Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków: Będziesz dbać o jak najwyższy poziom obsługi naszych Klientów w jednym z naszych salonów. Razem z zespołem będziesz realizować założone wyniki sprzedażowe oraz wskaźniki KPI. Dokładnie poznasz specyfikę oferowanych przez nas...
Zobacz więcejKierownik Sklepu
Opublikowano: 2025-04-18
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź, Manufaktura
Firma: Calz Polska Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków: Będziesz dbać o jak najwyższy poziom obsługi naszych Klientów w jednym z naszych salonów. Razem z zespołem będziesz realizować założone wyniki sprzedażowe oraz wskaźniki KPI. Dokładnie poznasz specyfikę oferowanych przez nas...
Zobacz więcej