Dadelo S.A. od 2017 roku jest spółką należącą do grupy kapitałowej OPONEO.PL S.A. – polskiej firmy obecnej na w kilkunastu krajach na rynku europejskim, a także w Stanach Zjednoczonych.
- Operacyjne zarządzanie pracownikami sali sprzedaży
- Doradzanie klientom, właściwy dobór rowerów, akcesoriów, części itd.
- Budowanie pozytywnej atmosfery w zespole
- Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania konfliktów w zespole
- Umiejętność przekazywania wiedzy
- Planowanie grafiku pracy
- Rozliczanie finansowe sklepu
- Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem salonu
- Zastępowanie Dyrektora i Kierownika Serwisu podczas ich nieobecności
- Dbanie o właściwą ekspozycję towaru w sklepie
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Doświadczenie w pracy w sklepie rowerowym co najmniej 3 lata
- Wysoko rozwinięte kompetencje personalne - komunikatywność, energia w działaniu, jasność wyrażania myśli, umiejętność aktywnego słuchania
- Umiejętność sprzedażowe i serwisowe
- Wiedza techniczna, branżowa na wysokim poziomie
- Umiejętność budowania zespołu - dostrzegania silnych stron pracowników i obszarów do ich rozwoju, umiejętność przekazywania wiedzy, naturalne zdolności coachingowe,
- Zainteresowanie tematyką rowerową
- Szkolenia serwisowe np. Shimano, RockShock, etc.
- Pracę w organizacji będącej częścią grupy kapitałowej OPONEO.PL
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Możliwość dostosowania godzin pracy do swoich potrzeb
- Otwartość na nowe pomysł i rozwiązania
Podobne oferty
Kierownik sali sprzedaży
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia
Firma: Klient portalu Praca.pl
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy...
Zobacz więcejKierownik sali sprzedaży
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: podlaskie / Łomża
Firma: Klient portalu Praca.pl
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy...
Zobacz więcej