Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

        Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 10 2025

Firma:

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Miejsce pracy:

Opatówek

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
Miejsce pracy: Opatówek
Numer: StPr/25/0329
OBOWIĄZKI:
Kierowanie pracą podległych pracowników i ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową organizację, skuteczność pracy oraz gospodarkę finansowa Wydziału. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi oraz osobami wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na rzecz Gminy. Nadzór eksploatacji i ocena potrzeb remontowych w zakresie gospodarki lokalowej oraz utrzymania obiektów komunalnych. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, remontami i bieżącą eksploatacją w lokalach mieszkalnych. Dbałość o utrzymanie czystości, właściwego stanu sanitarnego w obiektach i urządzeniach komunalnych. Prowadzenie ksiąg technicznych, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych. Przygotowanie i rejestracja umów najmu lokali mieszkalnych, naliczanie czynszu, reprezentowanie interesów Gminy we wspólnotach mieszkaniowych. Prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział lokalu mieszkalnego, analiza potrzeb mieszkaniowych na terenie Gminy, organizacja pracy społecznej komisji ds. mieszkaniowych. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali mieszkalnych. Kontrola wpływu czynszu za lokale mieszkalne. Naliczanie opłaty za wodę odbiorcą indywidualnym i uspołecznionym. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i bieżącym utrzymaniem sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, sanitarnej oraz stacjami uzdatniania wody i przepompowniami w celu zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody i odprowadzania ścieków. Nadzór nad przebiegiem i koordynacją prac w oczyszczalni ścieków. Przygotowanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na sesję Rady oraz potrzeby Burmistrza. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady. Terminowe rozpatrywanie i załatwianie interpelacji radnych. Prowadzenie w zakresie swoich właściwości postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach oraz przygotowanie projektów decyzji, zarządzeń, umów i postanowień, projekty uchwał, porozumień, zarządzeń, regulaminów. Wykonywanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Znajomość przepisów prawnych dot. zakresu zadań własnego stanowiska pracy. Przygotowanie i przekazywanie zbioru dokumentów do archiwizacji. Sprawdzanie i rozliczanie faktur z zakresu prowadzonych spraw. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, oszczędne dysponowanie publicznymi środkami finansowymi. Samokontrola prawidłowości wykonywania własnej pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i obowiązki wynikające z zakresu czynności służbowych. Współpraca z księgowością UMG oraz ze Skarbnikiem Gminy w zakresie uzgodnień dot. opracowywania projektu budżetu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i 4-letni staż pracy, doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym - minimum 3 lata lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o gospodarce komunalnej, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, nieposzlakowana opinia, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.Wymagania dodatkowe (fakultatywne): doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych, wiedza techniczna i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i w zespole, rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, pracowitość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odporność na stres, .znajomość obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych (min.: pakietu MS Office) oraz sprzętu biurowego.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera, wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, 2 praca w wymiarze pełnego etatu,3. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,4. podnoszenie kwalifikacji poprzez czynny udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, 5. planowany początek zatrudnienia: II kwartał 2025r; 6. szacowane wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek oraz inne dodatkowe świadczenia przysługujące pracownikom samorządowym.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań określonych zakresem czynności. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy na parterze budynku. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych).

Miejsce pracy:

Opatówek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Podobne oferty

Kierownik wydziału

Opublikowano: 2025-03-06

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Firma: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Warunki pracy Budynek: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3 • Siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy mieści się budynku, którego zarządcą jest Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki. Bezpośrednio przy wejściu do budynku od...

Zobacz więcej