- Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta.
- Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi.
- Tworzenie i implementacja procedur i standardów.
- Szkolenie i rozwój członków zespołu.
- Współpraca z personelem medycznym i innymi działami.
- Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia pacjentów.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności zespołu.
- Raportowanie wyników do przełożonego.
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża medyczna.
- Umiejętności zarządzania zespołem i organizacji pracy.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
- Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemów informatycznych medycznych mile widziana.
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Podobne oferty
Kierownik Klubu
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: mazowieckie / Siedlce, ul. Starowiejska 21
Firma: Well Fitness
Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: Siedlce, ul. Starowiejska 21 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim ...
Zobacz więcejElektryk / Kierownik zespołu
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: /
Firma: OMS Connect GmbH
Twoja kariera w OMS Prüfservice: Jeśli lubisz pracować w zespole, zależy Ci na bezpieczeństwie, lubisz pracować sumiennie i jesteś gotowy przejąć odpowiedzialność, to OMS Prüfservice jest interesującym pracodawcą dla Ciebie. Twoja zadania jako...
Zobacz więcej