Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
Wymagania inne:
min. 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Asystent Kadry zarządzającej lub pokrewnym w środowisku korporacyjnym lub usług profesjonalnych. Wymagane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym/wielokulturowym. Pożądana dobra znajomość języka angielskiego.
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Podobne oferty
Koordynator ds. obsługi klienta
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: mazowieckie / Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami...
Zobacz więcejKierownik obiektu
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Zarządzanie usługami Facility Management w biurze, w tym utrzymanie czystości i usługi administracyjne. Kierowanie zespołem pracowników. Nadzór nad realizacją umowy z klientem i prac dodatkowych zgodnie z procedurami. Wycena i oferowanie dodatkowych usług klientom....
Zobacz więcej