- monitorowanie pracy zespołu,
- obsługa reklamacji,
- wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
- dbałość o realizację celów finansowych.
- posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
- ma min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2),
- cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
- jest nastawiony na realizacje celów.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- pracę zmianową (8-godzinny system pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w wybrane soboty 8:00-14:00,
- zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
- benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
- praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
- nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Podobne oferty
Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta
Opublikowano: 2025-01-07
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Kolejowa 1
Firma: Mind Health Centrum Zdrowia Psychicznego
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji...
Zobacz więcej