Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

        Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 08 2025

Firma:

BOTTARI POLSKA SP. Z O.O.

Miejsce pracy:

Radziejowice-Parcel

Bottari Polska Sp. z o.o istnieje na rynku od 1994 roku i jest jednym z oddziałów włoskiej firmy specjalizującej się w obsłudze dużych sieci handlowych, przede wszystkim w sektorze No  Food. 

Aktualnie otwieramy nowy dział sprzedaży w sektorze Pet Food  i potrzebujemy osoby, która zajmie się rozwojem tego sektora w naszej firmie.

Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)
Siedziba firmy: Radziejowice-Parcel
PRACA MOBILNA
Zadania:
  • Obsługa klientów w sektorze GDO- Pet Food oraz Food
  • Wprowadzenie nowych produktów i marek  na rynek polski, negocjacje w sieciach handlowych, planowanie działań marketingowych. Kontrola sprzedaży i analiza rynku
  • Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów, a także sprawozdań dla Zarządu
  • Przeprowadzanie wizytacji sklepów
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość języka angielskiego / mile widziany także język włoski
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z sieciami handlowymi
  • Mile widziane doświadczenie w sektorze Pet Food
  • Prawo jazdy
  • Mobilność i dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
  • Kreatywność i wielozadaniowość
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Praca hybrydowa 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Manager ds. Relacji z Klientami

Opublikowano: 2025-02-15

Miejsce pracy: dolnośląskie / Strzegom

Firma: Klient portalu Praca.pl

Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności...

Zobacz więcej

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Opublikowano: 2025-02-13

Miejsce pracy: dolnośląskie / Strzegom

Firma: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...

Zobacz więcej