Pracownik ds. obsługi Pacjenta

        Pracownik ds. obsługi Pacjenta

Informacja

Kandydacie, pamiętaj o tym, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Data publikacji:

mar 12 2025

Firma:

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy:

Warszawa

Ogłoszenie numer: 9534019, z dnia 2025-03-12

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne.
  • Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział.
  • Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość języka rosyjskiego – mile widziana.
  • Umiejętność budowania dobrych relacji z pacjentami.
  • Doświadczenie w obsłudze pacjenta/klienta – mile widziane.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Gotowość do pracy zmianowej (7:00-15:00, 12:00-20:00).

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz liczne szkolenia.
  • Elastyczny grafik – dbamy o równowagę między pracą a życiem prywatnym.
  • Dobrą atmosferę w zespole i wsparcie w codziennej pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Koordynator Opieki Szpitalnej

Opublikowano: wczoraj

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do...

Zobacz więcej

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Opublikowano: 2025-03-08

Miejsce pracy: dolnośląskie / Kłodzko

Firma: Klient portalu Praca.pl

Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i...

Zobacz więcej