- Zarządzanie projektami R4R od pozwolenia na budowę do przekazania nieruchomości do użytkowania.
- Nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz harmonogramu procesu inwestycyjnego.
- Prowadzenie odbiorów końcowych inwestycji w imieniu spółki.
- Nadzór nad poprawnością dokumentacji technicznej dotyczącej realizowanych projektów budowlanych m.in. na potrzeby doradców bankowych.
- Nadzór nad obsługą projektu przez wykonawcę – współpraca w ramach optymalizacji kosztów, wycen i kontraktacji usług.
- Wypracowanie standardów przygotowania inwestycji w ramach R4R.
- Raportowanie bezpośrednio do zarządu/grupy nadzorczej dotyczące postępów projektu oraz osiągania jego celów finansowych.
- Kontrola jakości realizacji, planu nadzoru i organizacji placu budowy.
- Min. 6 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami hotelowymi, mieszkaniowymi i/lub komercyjnymi.
- Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym, uprawnienia budowlane.
- Doświadczenie w zarządzaniu technicznym, budżetowaniu i kontroli kosztów, w tym w wycenach oraz kontraktacji usług.
- Doświadczenie na budowie przy koordynacji prac, odbiorach prac budowlanych i kontroli jakości.
- Mobilność – wyjazdy służbowe kilka razy w miesiącu na prowadzone projekty.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – poziom B2.
- Łatwość w podejmowaniu decyzji, nastawienie zorientowane na zespół oraz zarządzanie projektem deweloperskim.
- Umiejętność negocjacji, argumentacji oraz wypracowywania rozwiązań różnych interesariuszy.
- Komunikatywność i umiejętności interpersonalne.
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
- Pracę w firmie oferującej nowoczesne rozwiązania na rynku nieruchomości - mieszkania na wynajem.
- Samodzielność oraz wpływ na podejmowane decyzje oraz kierunek działań firmowych w swoim obszarze odpowiedzialności.
- Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty sportowej.
Podobne oferty
Project Manager w branży budowlanej
Opublikowano: wczoraj
Miejsce pracy: wielkopolskie /
Firma: Morad Sp. z o.o.
pozyskiwanie nowych klientów ofertowanie przygotowywanie dokumentacji prowadzenie inwestycji sporządzanie dokumentacji technicznych negocjowanie umów określanie potrzebnych zasobów i zatrudnianie wykonawców oraz innych pracowników nadzór nad terminową realizacją...
Zobacz więcejKoordynator projektów technicznych
Opublikowano: 2025-01-21
Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała
Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prowadzenie uzgodnień z inwestorami dotyczących projektów budynków jednorodzinnych zlecanie opracowania opinii geotechnicznych, współudział w opracowywaniu projektów technicznych oraz koordynacja prac współuczestników...
Zobacz więcej