- Responsibility for assigning team, as a part of AR department (10-20 people), particularly in work planning organizing and monitoring of ongoing activities.
- Attentiveness about efficiency, accuracy and timeliness, related with closing of accounting periods.
- Ensuring compliance of data with the companys policy and applicable regulations.
- Substantive support for the team in daily tasks.
- Drive process improvements and support team members in the implementation of initiatives for improving relevant processes, establish and maintain good relationship with customer.
- University degree (preferably in finance, accounting or economy).
- Previous relevant experience.
- Experience in managing a team.
- Fluency in English.
- Experience in organizing/managing finance and accounting processes.
- Knowledge of SAP system (module FI/CO) will be an asset.
- Experience of working in an international environment (preferably SSC/BPO).
- Strong MS Office skills (esp. Excel).
- Position with a real possibility of influence on dedicated area.
- Stable employment in an international corporation, which is constantly growing.
- Chance to expand knowledge and experience in various areas of accounting.
- An extensive package of professional training (in accounting, software - SAP, soft skills and language learning).
- Private medical care and group insurance, also for family members.
- Cash benefits as part of the Social Benefits Fund, i.e. Christmas allowance.
- Co-financed sports card.
- A monthly salary supplement for knowing an additional language.
- Team and company integrations after hours.
- A relocation package for people ready to move to Szczecin.
Podobne oferty
Lider zespołu (Należności)
Opublikowano: dzisiaj
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Firma: Klient portalu Praca.pl
Przydzielanie zadań i kontrola zespołu w działu AR (10-20 osób) – zarządzanie pracą, organizacja, monitorowanie działań. Zapewnienie efektywności, precyzji i terminowości w zamykaniu cykli księgowych. Dbałość o zgodność danych z polityką firmy i przepisami....
Zobacz więcejKierownik działu księgowości
Opublikowano: 2025-04-20
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Świnoujście
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
1. Księgowanie dokumentów księgowych.2. Sporządzanie sprawozdań do GUS.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji VAT i PFRON.5. Weryfikacjja ksiąg rachunkowych.6. Zarządzanie 3 - osobowym zespołem pracowników. Wymagania konieczne:...
Zobacz więcej